10 Temmuz 2015 Cuma

Saç Bakımı


Merhaba arkadaşlar.. Bu akşam size saçıma yaptığım bakımdan bahsedeceğim .. Biliyorsunuz ki saç özellikle biz bayanların en değerli varlığıdır :) Sağlıklı saç istiyorsak onlara bakmamız lazım .. Ben saçıma bazı yağlardan oluşan maske uyguluyorum.. Hafta da 2 kez .. açıkcası faydasını gördüğümü düşünüyorum..


Evet yılan yağı ve argan yağı .. Fakat yılan yağı yazan şisede sadece yılan yağı bulunmuyor.. Şişe püskürtme başlıklı olduğu için işime yaradı.. Hemen içindeki yağları söylemek istiyorum .. Şişenin adından da belli olduğu gibi :) tatlı badem yağı, hint yağı , zeytin yağı ve çam telebantı .. gelelim nasıl kullandığıma hafta da iki kez saç diplerime masaj yaparak uyguluyorum .. 2 saat bekletiyorum saçım da ve yıkıyorum dökülen saçların yerine aşırı derece de saç geliyor saçların yerine gelirken zaten saçınız kaşınıyor düzenli kullanıldığında gerekten işe yarıyor .. Argan yağının onarıcı özelliği olduğunu okudum ve onu da saç uçlarıma sürüyorum aynı şekilde 2 saat bekletiyorum.. Saçlarımın uzadığını da fark ettim gerçekten .. Çok pahalı bir şey değil açıkcası ben argan yağını 4 tl ye aldım diğerlerini hatırlamıyorum :( çok üzgünüm.. Ben bu karışımı kaşlarıma da sürüyorum kulak çöpü yardımıyla akşam sürüp yatıyorum 5 günde etkisini gördüm .. düzenli kullanın ve farkı görün :) 


Görüşmek üzere ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder