22 Haziran 2015 Pazartesi

 Merhabalar.. bugün yepyeni bir ürünle geldim . Bu ürünü daha bugün aldım yani daha hiç kullanmadım . Dove güzel bir olaya imza atmış biliyoruz ki kırıklar bizim baş belamız.. Özellikle saçını kestirmekten korkanlar (ben :) ) için iyi bir ürün gibi görünüyor.. Ama yine de kullanmadan bir şey demek istemiyorum.. :)

Arkada bulunan kullanım kılavuzunu gördüğünüz gibi sizlerle paylaştım.. Kullanım kılavuzunda ürünü şampuan ve saç kremi ile kullanmamız gerektiği söyleniyor ama bence asıl ürün bakım kürü onun için ben şampuan ve saç kremini almadım.. Ama 1-2 ay sonra şampuanımı  değiştirmeyi düşünüyorum.. Eğer bakım küründen memnun kalırsam şampuan ve saç kremine şans verebilirim :)
3 kullanımda %80 ' e varan onarma söz konusu yazıyor .. Umarım işe yarar. 3 kez düzenli bir şekilde kullandıktan sonra sizlere ürünün nasıl olduğunu tekrar anlatacağım çünkü fazla kırık problemi yaşayan bir insanım saçlarım da ombre olduğu için ..  şimdilik söyleyeceklerim bu kadar tekrar görüşmek üzere iyi akşamlar canlarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder