29 Haziran 2015 Pazartesi

visibly clear pore & shine peeling jel

Merhaba arkadaşlar uzun aradan sonra tekrar aranızdayım bugün kullandığım cilt bakım ürünlerinden bahsedeceğim size ...

Neutrogena'nın bu peelingi bana hediye geldi :) Ve çok memnun kaldım .. Ama şu kullanımda memnun kaldım . Daha önce maske şeklinde uyguluyordum ve sadece yüzümü yumuşatıyordu ama ben artık banyo da nemli yüzüme peeling yapmaya başladım ve çok memnun kaldım. Elimle peelingleri iyice yüzümde masaj yaptım. Banyodan çıktıktan sonra gözeneklerimin hava aldığını hissettim . İçerisinde taze mandalina ve misket limon kokusu bulundurduğu için etkisi çok hissediliyor.


Peelingin arkasında da yazdığı gibi ıslak cildinize uygulayın yazıyor. Banyoda kullanmanız bence daha iyi olur banyoda ki buhar sayesinde açılan gözenekleriniz kirden daha çabuk arınır. Ben bu üründen gerçekten çok memnun kaldım.

 Birde peeling sonrası ne yapılması gerekiyor o var tabi ki hemen onu da anlatıyorum . Peeling sonrası yüzünüze temizleyici tonik uygulamanızda fayda var.


Yine neutrogena dan siyah nokta temizleyici tonik. Peelingden sonra pamuk yardımıyla bunu yüzünüze tampon hareketlerle sürmeniz gerekiyor. Durulanmıyor . Ben de üzerinde yazdığı gibi iyi sonuç almak için günde iki defa uyguluyorum .



Kullanım şeklini de paylaştım sizler için .. Ben kullanığım iki üründen de memnunum tavsiye ediyorum sizlere .. Makyaj kadar cildi temi tutmakta önemli unutmayın ... 

Mutlu günlerrr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder