21 Haziran 2015 Pazar



Merhaba arkadaşlar ilk yazıma geçen hafta aldığım bu farla başlamak istiyorum..Koton mağazası artık makyaj malzemelerine de adım atmış. :) Denk geldi aslında mağazaya kıyafet bakma amacı ile gitmiştim bunu aldım çıktım :) 4 renkten oluşan bu far 1.light 2. define 3. shimmer 4. smoke.. Farın 3 rengi hafif sedefli ve ben buna bayılıyorum. Fotoğraflarda belli oluyordur . 4. renk mat bir renk. Ben şu an sadece light ve shimmer olanı denedim. açıkcası beğendim. Shimmer biraz yoğun geldi başta fakat karıştırma fırçası ile farı dağıtınca o yoğunluk kayboluyor. Sonuç olarak ben çok memnun kaldım tavsiye ederim özellik fazla abartı makyajdan hoşlanmayanlar için güzel renkler bir arada görünüşte çok koyu renkler diyebilirsiniz ama elinizi biraz hafif tutup farı dağıtırsanız güzel sonuçlar alacaksınız.. :)

Görüşmek üzere.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder