23 Haziran 2015 Salı

Essence Nut Ruj 15 Numara



Merhaba arkadaşlar :) Bu akşam yine hayatımın ilklerinden bahsedeceğim sizlere.. İlk kez böyle bir ton da ruj aldım (essence 15 num.) ve kullanmaya başladım.. İlk kez kullanacağım için lip pencil ile kullanmak istedim ve başarılı oldu :) Lip pencil olarak emily 'nin Long-Lasting 203 numaralı kalemi ile kullanmaya başladım.. Açık tene sahip olduğum için Nut renkli rujlardan uzak duruyordum fakat bu ruju görünce bu ön yargıyı kırdım. Koyu bir göz makyajı yaptığınızda bu ruj gerçekten çok işinize yarayacaktır. Biliyorsunuz ki gözleri ön plana çıkarmak için dudaklarınızda daha nut renkler kullanılması gerekir. Fazla abartı makyaj sevmeyenler veya yeni başlayanlar yada doğal görünümden yana olanlar için tavsiye edebileceğim bir ruj. Bir rimel, kalem ve bu ruj ile çok naturel bir görünüm oluşturabilirsiniz. Bu ruju ve kalemi gratisten çok uygun fiyata buldum. Rujun fiyatı 8,50 tl kalem ise 4 tl. Bir anda mağazaya girip aldığım ve pişman olmadığım bir ürün tavsiye ediyorum. İleri ki günler de rujun tenimde nasıl durduğunu sizlerle paylaşacağım.. Bu akşamlık bu kadar tekrar görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder